Tuesday, December 27, 2011

Amigurumi brooches and a dog:)

I made many toy brooches - amigurumi brooches. I constantly develop the idea - toys can be accessories, for those people who want to wear alternative accessories. I started to think that little toys are worth to be shown. In couple of month I have made over 10 brooches. I add a personality: I work with a customer, I always ask something: colours, character etc, everything that seems to be important to have the best result. For me it´s also important while wrapping the gift. Handmade gift is really great because you can literally see the time in it. I like that, I appreciate it and my customers also appreciate my work. I present some of my brooches made for empolyees of one firm. They were wery happy having these Christmas presents.
There are going to be many photos. Please enjoy! 

J'ai fait de nombreux jouets broches - les broches amigurumi. J'ai constamment développer l'idée - jouets peuvent être accessoires, pour ceux qui veulent porter des accessoires alternatifs. J'ai commencé à penser que de petits jouets valent d'être montré. En quelques mois j'ai fait plus de 10 broches. J'ajoute une personnalité: je travaille avec un client, je demande toujours quelque chose: couleur, caractère, etc., tout ce qui semble être important d'avoir le meilleur résultat. Pour moi, il est également important lors de l'emballage du cadeau. Cadeau fait main est vraiment génial parce que vous pouvez littéralement voir le temps. J'aime ça, je l'apprécie et mes clients aussi apprécient mon travail. Je vous présente quelques unes de mes broches faite pour une entreprise, pour leur collective. Ils étaient contents d'avoir ces cadeaux de Noël.

Il y a beaucoup de photos. Passez un bon moment!












I also started to paint my own amigurumi eyes just to have more possibilities to create - I love to try new things, I like to mix things. It´a feeling. I love the moment of joy! I also make ceramic buttons!

I also made a new crocheted dog, for a boy, hopefully this dog will be someone always waiting, always hearing and always faithfull...Hope they will be friends.
Measures: 13 cm x 7 cm, 100% cotton yarn, 100% wool for stuffing! My new design!

J'ai commencé à peindre des yeux amigurumi juste pour avoir plus de possibilités de créer - J'aime essayer de nouvelles choses, j'aime mélanger des choses. C´est le sentiment! J'aime le moment de joie! Je fais aussi des boutons en céramique!

J'ai  fait
également un nouveau chien au crochet, pour un garçon, j'espère que ce chien sera toujours fidèle ... espérons qu'ils seront amis.

Mesures: 13 cm x 7 cm, fil de coton 100%, 100% laine pour le rembourrage!


And would you like to have a present like this? :) One lovely gift for a whole family. Customer order. Went to Italy!
Et souhaiteriez-vous avoir un cadeau comme ça? :) Un beau cadeau pour une famille, est allé en Italie!

Thank You for visiting!
Merci de visiter!

9 comments:

  1. C'est vraiment magnifique ! Tes petits amis sont tous adorables

    ReplyDelete
  2. Merci Valerie D, c´est vraiment gentil!

    ReplyDelete
  3. hi there! i love all your amigurumis!! im wondering if there is a pattern for the seahorse in english?
    cheers!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, thank you, should do a pattern for this seahorse, I guess :)

      Delete
    2. thank you so much! let me know when posted!!!! :D

      Delete
  4. Hi was the seahorse pattern ever posted?

    ReplyDelete
  5. Hi Carla, no, it has never been available, I have written it down but haven´t had the chance to make the pdf file (with photos and everything like it should be), yet!

    ReplyDelete